I'm Impian

I'm Impian

Minggu 1st exam


fuhh............alhamdulillah...dh seminggu IMPIAN exam...he3
semua exam minggu pertama semua mencabar minda...
tp...dengan berkat doa..dapat jawab dengan baik sekali.....

Exam pertama concurrent...solan bagi IMPIAN xde le ssh mana...tp kena byk igat hu3...
harap2 dpat le markah tinggi he3...jawab dalam bahasa english...he3 lintang pukang...ki3
lepas exam je...DR RADZI bg coklat FERRERO ROCHER....terime kasih...dap2...


Exam kedua pulak..Finite element...........susah jugak le bagi IMPIAN pada mulanye...
tp dh paham, senang pulak rasenye....RUGI2...x fokus dari awal...hu3...
Terima kasih DR WALUYO ajar kami.....he3..

Sekian.....

Stop Child Abuse


Hentikan penderaan kanak-kanak kerana ia adalah anugerah yang tidak ternilai...
Anak-anak yang baru dilahirkan adalah bersih dari dosa lagi...
hargai apa yang tellah diberi...
sama-sama lah kita menjaga anak-anak kita..




Lindungi anak-anak kita seperti mana orang yang terdahulu menjaga kita
Didik lah anak-anak ke jalan yang benar supaya menjadi orang yang berguna...

unicef

Lindungilah mereka ini....
mereka ini memerlukan perhatian kita semua...
Jangan salah gunakan anak-anak ini ke jalan yang tidak sepatutnya...
Berikan kasih sayang sewajarnya....

        

Streamyx Dah oke....



selama 2 hari IMPIAN x leh on9....hu3..
IMPIAN ingat kan x bayar bil.....
rupa2nye....
kontraktor kate port terbakar.....fuhhhhh...
power tul bdk umah IMPIAN guna tenet..ish3...
tak tahu nak bt pe kat umah............
masa ni le IMPIAN p merayap2 umah kawan2...ha3..
budak2 umah IMPIAN semua tgk tv...ade yang p tgk wayang..mid nigth..
tgk cite HP (Harry Poter) dh x tahu nk bt pe...
nk study semua org malas...ha3..tp IMPIAN len hi3...
sbb minggu ni minggu final exam.........

Skang masa tuk streamyx.....he3

The Rocket Pocket Man



Taniah diucapkan kepada AZIZUL HASNI AWANG kerana memenangi emas acara keirin sukan asia 2010....IMPIAN tgk live, sgt mendebarkan dan terhibur...


Kalo ko org tgk astro arena...asyik ulang je pasal nie....pe2 pun dia mmg terbek...
chayok!3 org terengganu..............he3..

SALAM HARI RAYA AIDILADHA





Selamat menyambut HARI RAYA QURBAN kepada kawan-kawan....

semoga hari raye qurban ini menceriakan anda semua...

Selamat Hari Lahir Ayahku...




Tanggal 13 Nov tiap2 tahun adalah hari bermakna bg kami sekeluarga....he3
Kite org sambut sederhana je...
Yang penting PAPAku gembira he3....
Sempena itu, kite org Sekeluarga pergi dinner..he3...
kite sekeluarga kecuali along dan kak long xde le..sbb x blik...hu3...
kite org makan kt D'Tunggal...
kedai paling lambat IMPIAN tunggu....tension!!!!!
dh blacklist dalam kepala otak IMPIAN....padan muke...
ape-ape pun.............SELAMAT HARI LAHIR AYAHNDA KU....

Sampai ke Kampung Halaman....


Ini tiket bas IMPIAN...IMPIAN nek bas tranasional....he3..
bas ni mmg IMPIAN selalu nek...nak blik kg je..mesti nek bas nie...
First choice...




Alhamdulillah...IMPIAN selamat sampai ke kampung halaman IMPIAN....Cahaya pun selamat jgk sampai...
kami pun blik sama tp bas lain...hu3....
Terima kasih jg kepada Mak cik CT kerana hantar kami berdua...he3..

Bola sepak Sukan Asia: Kalah tapi mara ke pusingan kedua



14/11/2010 

GUANGZHOU 13 Nov. – Malaysia layak ke pusingan kedua acara bola sepak Sukan Asia walaupun tewas 0-3 kepada China pada perlawanan Kumpulan A di Stadium Bola Sepak Tianhe, di sini malam ini.
Namun, kejayaan bersejarah sejak 32 tahun itu dicemari dengan keputusan pengadil yang melayangkan tiga kad merah kepada pemain negara Mahalli Jasuli, Safiq Rahim dan S. Kunanlan.
Ini pastinya menambahkan lagi tempang skuad K. Rajagobal yang ke Guangzhou tanpa beberapa tonggak utama apabila menentang Iran, pukul 4 petang Isnin.
Walaupun menduduki tempat ketiga di belakang Jepun dan China dalam Kumpulan A, Malaysia layak ke pusingan kedua kerana tiga mata yang diperoleh hasil kemenangan 2-1 ke atas Kyrgyzstan pada Selasa lepas, membolehkan Malaysia berada di kedudukan terbaik berbanding negara di tempat ketiga dalam kumpulan lain.
Pada perlawanan itu, skuad negara terpaksa bermain dengan lapan pemain ‘angkara’ pengadil dari Australia, Ben Williams.
Walaupun terpaksa bermain dengan lapan pemain, skuad negara yang dibelenggu kecederaan, berjaya menyerap asakan pasukan China daripada membolosi gawang Malaysia dengan jaringan lebih besar. - Utusan


good luck!!!!

Final Exam sem 1(2010/2011)


wah....japnye...dah final...he3...
hati kena gembira selalu...
br le tenang...ki3...

tuk kawanku..ni jadual tuk final exam bg seksyen 3 je le...he3...
seksyen lain bt le sendiri..ha3...

prepare for your final !!!!



Di ganggu LEMBAGA...


Presentation PSM 1


Tarikh 9 Nov 2010 adalah tarikh bermakna ha3....
ak btol2 nervous time 2....hu3...
selamat ade org yang tenang kan...he3..
me kasih CAHAYA....he3

komen drpd panel pun oke...
tp...ak x dpt jawab SATU soalan daripada panel 2....
geran tul...sbb dia dh ajar ak....
mam mn leh lupa ye.....
huhu...

Pasni aku kn bt terbek tuk PSM 2 plak....ha3...

ko tggu le PSM 2...ak dtg mencari mu...

me kasih CAHAYA kerana hadir..... 

CFD oh....CFD..


Tanggal 5 & 6 hb Nov 2010...adalah time aku sibuk hahahaha...
ak amik kursus CFD (Computer Fluid Dynamic)...
kursus adalah tuk aku buat PSM...

Bayaran tuk Kursus adalah RM3X....
he3.....

So, kawan2 yang minat tuk kaji flow ke.....
amik le kursus ni 6t....
berfaedah taw....

Selamat Berkursus...... 

Thank You so Much for Dr Radzi



Salam............

1 Nov adalah hari lahir bg lecturer ak...
lecturer aku ni bek orgnya....

SELAMAT HARI LAHIR DR MOHD RADZI BIN YUNOS

Bertempat di KFC Parit Raja,..satu kelas menyambut hari lahir Dr...
wow....
memang bez......
lagi bez...bila Dr belanja kami semua....
thank you Dr...
Jasa Mu Dikenang






Finishing School



Pada 30 - 31 hb Oktober 2010...ak telah sertai kursus Finishing School...
Kursus ini untuk persediaan melangkah ke alam pekerjaan..
Byk aktiviti kursus ini..antaranya comunication skill, presentation skill, job application, making resume, letter and interview....
Semua komunikasi dalam bahasa english...
fuhhhh...

Di sini nak ucap kan terima kasih kepada fasilatator iaitu EN MOHAMAD ALI BIN BABA...
Interesting dia ajar kita org....he3....

So, kawan2 yang mana x hadir...memang rugi le....ha3...
bagi yang hadir...selamat maju jaya...
he3....

Thanks...  


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...