I'm Impian

I'm Impian

Hujung ASIA !!!!!


Di kesempatan abis je periksa....
IMPIAN pun merancang tuk jalan-jalan.....he3...
Ini salah satu tempat IMPIAN pergi iaitu....HUJUNG ASIA...
nak tahu tempat ape...???
Tempat ini adalah Tanjung Piai, Pontian............
Paling hujung Tanah Besar Asia taw...
Patut berbagga...he3..
IMPIAN pergi bersama CAHAYA he3....




Hati-hati kawan2 bila sampai di sini....
Banyak kera (monyet)....
tapi kera ni x ggu korg...kalo korg x ggu die....
tapi lagi....jangan bawak makanan...ha3..padah nanti...


Ini arah anak panah menunjukkan tempat2..porpular di dunia dengan jarak sekali taw...
contohnya...Kuala Lumpur,Singapore,London,New York,New Delhi dll......he3

Di sini IMPIAN mengucapkan jutaan terima kasih kepada Akmaluddin Yunos kerana bagi pinjam kereta...

THANK YOU SO MUCH


7 Responses So Far:

azwan said...

jauh sungguh kau berjalan IMPIAN..tak bgtau housemate pulak tu..kalau terjadi pape kan susah nnt...

zuzairi said...

kebetulan....he3 yg x dirancang..he3

dayangredzuan said...

kalau bawak housemate kacau lah impian nak dating dengan cahaya...apa la lu ni pakcik azwan..haha

manggosteen said...

padan la aku ajak g bekok tak nak..
alasan kepala masuk air dah..
rupa2 cuba tambah byk air lagi..

zuzairi said...

woi....ni gmbr sblum p bekok le mggis....hu3

cahaya_mataku said...

manggis jelez...ki3

zuzairi said...

he3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...